Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2008


Ανίκητος χρόνος

Στίχοι: Διονύσης Τσακνής
Μουσική: Διονύσης Τσακνής
Πρώτη εκτέλεση: Διονύσης Τσακνής




Τι θα μετρήσω απόψε γυμνός
μονάχος αντίκρυ στο χρόνο,
τί θα ΄χω χάσει τη νύχτα, αυτός ξέρει μόνο.

Μέσα στο σώμα μου μία σχισμή
γεννάει ρυτίδες και λάθη.
Έκλυτος βίος, ερώτων σεισμοί και πάθη.

Ο χρόνος μου δίνει αυτή τη στιγμή
κι αμέσως μετά μου την παίρνει
ανίκητος χρόνος μου δείχνει πυγμή
μαζί του με σέρνει.

Και τί να ΄ναι τώρα οι έχθρες γι΄ αυτόν
αυτός που τα πάντα δαμάζει
ποιο είναι λάθος και ποιο το σωστό ...... χλευάζει.

Κρατάει στα χέρια του το παρελθόν
γνωρίζει καλά ιστορία,
αρχή και το τέλος κάθε ΄ισμών΄ ...... μωρία.

Ο χρόνος μου δίνει αυτή τη στιγμή
κι αμέσως μετά μου την παίρνει
ανίκητος χρόνος μου δείχνει πυγμή
μαζί του με σέρνει.

Αν μπει στη ζωή μου τελεία,
γι΄αυτόν θα είναι απλά ένα κόμμα,
αλλάζει στο μέλλον και στο παρόν ...... το χρώμα.

Οι σύντροφοι μένουν συχνά σιωπηλοί
η δίψα τους σκίζει το στόμα,
δεν ξέρουν, δεν βλέπουνε την απειλή ...... ακόμα.

Ο χρόνος μου δίνει αυτή τη στιγμή
κι αμέσως μετά μου την παίρνει
ανίκητος χρόνος μου δείχνει πυγμή
μαζί του με σέρνει.

Δεν υπάρχουν σχόλια: